Pnr22 Rabia30-Adem çok fazla soğuk tüketmemek gerekiyo annemde sürekli dondurma yerdi kardeşim doğarken yapılan testlerde bağırsaklarında virüs bulundu şimdi 11 yasinda ve astım hastası 🙇🏻♀️bizler dikkatli tüketim yapalım
buseyusuf27 Rihle aynen kayın valıdem soguk seyler yeme bebek içerde büzüşür dedi üşür dedi ama valla ben batıl inanç inanmyorm cok sık olmasada arada yıyorum canım ıstıyor cunku mecbur 😊
Miya_mm Yazın hamile olanlar Karnını Dondurmayla doyuruyor özellikle de limon dondurma Mersin’den selamlar 🥰
Sinemes Rihle Canım yediğimiz besinler zaten direk olarak bebeğe geçmiyor. Yararlı ve yararsız olarak ayrıştırılıyor vücudumuzda. Dondurmada fazlaya kaçınca üşütüp hasta olabiliyoruz. Hamilelikte bünye baya hassaslaşıyor dikkat etmek lazım ☺️ Bebek üşür diye bende duydum ama zaten vücudumuzda ki ısıyla aynı oluyor neredeyse.
Fesal Yenir ama dikkatli olmalısınız. Bayat, çözünmüş tekrar donmuş dondurma zehirleyebiliyor aldığınız yere dikkat edin. Ben geçen gün zehirlendim Allah kimsenin başına vermesin
Miya_mm Rihle hayır ben ilk defa burda duydum Benim ablam 3 hamileliğindede yaza denk geldi Sürekli yerdi çok şükür bir sıkıntı olmadı Ama tabi hijyen kurallarına uygun yerlerde yenmeli ve birde Herhangi bir doktor kısıtlamanız yoksa Sağlıklı problemzsiz bir hamilelik döneminde bence bir mahsuru yoktur diye düşünüyorum 🥰
Rihle Minikkusum_ işte bu iki gündür bende magnum miniden yedim biraz biri dediki zararlı yeme bende sorayım dedim
Eemmyy Rihle bebeğe zararı yoksa kilo hiç önemli deil kilo sorunum yok benim hatta almak istiyorum ☺️
Rihle Sinemes ben zaten direk buzluktan çıkınca yemeyi sevmiom biraz bekletip yiyorumda yani bebeğin üşümesi durumu tuhaf
Rihle Tatlisannedilekk bende 2 gündür yedim baya olmaz inşallah sıkıntı biri yeme zararlı dedi ondan sordum