Nero Zbydyrz canım bende o hastAneye gidiyorum ama daha doğum ücretini sormadım. Sen sordunmu ne kadarmış?
Zbydyrz Nero dogurcam ama fiyattan bir haber ben 🙈 sanki öpücükle doğurtuyor 😂 neyse bilen bir arkadaş varmış öğrenmiş olduk 😊
Nero Adelimm canım uyuşturmak için vurulan iğneden de ayrı ücret alıyormuş bazı hastaneler acaba bizimkide alıyormu onun hakkında bi fikrin varmı? Tesk ederim bu arada sen kaç haftalıksın? 😊
Hnfth Zeynepnacar benmde temmuz başı haziran sonu bakim ne zaman gelecek yavrucuklar 😍😍💃💃💃💃 temmuz ağustosta Adana yanıyor alışverişini ona göre yap 😂😂😂😂
Adelimm Nero 38+5 Allah izniyle cumartesi sabah doğumum olacak. Ek bı ücret falan yok olsa bılırdım ben görüştüm cunku fıyat ıcın
Zeynepnacar Hnfth Erkenden alayım o zaman alacakları inşallah 😄 önerebileceğin hastane ve doktor var mı 😌
Hnfth Zeynepnacar ben Ortadoğu’da Hicran girişe gidiyorum,iki kuzenimde orada Doğum yaptı ve o doltorda çok memnunlardı bende en başından beri gidiyorum çok ilgili çok tatlı bi bayan ve bilgisine sonuna kadr güveniyorum tavsiye ederim 😍💃💙💕💕💕🤰🙏🏻