Burcu16 yaren123 bende ortadoguya gidiyorum önder başeğmeze güleryüzlü ilgili tatlı diliyle tüm kötü unsurları bile korkutmadan aktarıyor kendisi saolsun memnunum😊
Fatospdr yaren123 aynen bende çok seviyorum doktorumu bilgisine de çok güveniyorum 26 haftalığım siz kaçıncı haftadasınız☺
Zeynepnacar Ben Konyadayım ama Adanaya taşıncaz inşallah, eşim Adanalı 🙈 sıcağından endişeleniyorum hamilelikte bir de zor olur mu ki🤓
Hnfth Zeynepnacar kaç haftalıksınız ne zaman taşınıyorsunuz Adana’nın sıcağı meşhur zaten alışık olanlar için çok sıkıntı değil ama soğuk memleketten gelenlere zor şehir 😂😂😂💙
Zeynepnacar Hnfth 19 haftalığız çok şükür canım 🙈 bir aya kadar taşınıyoruz, çok sıcaklara kalmadan yerleşelim diyoruz 😊 sen Adanada mısın
Gencanne01 Bendee burdayım metro hastanesi Ferhat beye gıdıyorum 19+5 iz ınsallah cumaya ayrıntılı ultrasonumuz var çok heyecanlıyım 😊
Anneadayi13 Gencanne01 canım bende 35 haftaligim bu ilk randevum olcak ferhat beye memnun musun bide renkli usg var değil mi normal muayene de 🙂
Tkrzm yaren123 metro hastanesi Mehmet Yıldırım harika bir doktor çok memnunum 11 yıl önce ilk çocuğumda da ona gidiyordum 😊
tugcemehmet yaren123 hayırlı geceler bende 8 haftalık hamileyim Metro hastanesi Gökmen Şukgene gidiyorum
Nero Zbydyrz canım bende o hastAneye gidiyorum ama daha doğum ücretini sormadım. Sen sordunmu ne kadarmış?
Gencanne01 Anneadayi13 renklıden kastın 3 boyutluysa o yok kendısının cıhazı ama baya net ufacıkken bıle bebegı bıze gosterıyordu parmaklarını falan en basından berı ona gıdıyorum ben ınsallah dogumumuda yaptıracak . Kendısı yoğun baya eğer Doğuma falan denk gelırsen beklersin o mecburı herkeste aynısı oluyor . Ama kendısı cıdden harıka bır adam ben çok sevıyorum güzel ılgılenıyor 😊