Cakil01 Bende Adana'dayım Medline Nursel hocaya gidiyorum, ne çok giden varmış☺ 20.haftadayım, ağustos ortası/sonu gibi doğum kısmetse 🤗💞
Gencanne01 Anneadayi13 evet her ıkısıde 1100 tl . Normal daha ucuz olur dıye düşünüyordum genelde öyle oluyor ama ıkısıde aynıymış
Ebru91 Selam hanımlar bende adana da oturuyorum ve 34 haftalik hamileyim ve ortadoguda önder basegmeze gidiyorum
Rayun01 Ben güney adana hastanesine gidiyorum Osman Çakar doktorum çok memnunum cok fazla ilgili dogumuds orada yapicam insallah 😊doktordan memnun oldğum icin
lavitaebella Güzelyalı hastanesi. Doktorum yasemin ilkit. Şimdilik sıkıntımız yok. Henüz çok yeniyiz. (8.hafta)
lavitaebella EnginMelikeTrkeri evet önce soğuk geldi ama gayet sakin bir bayan ve biz sormadan bile anlatıyor ayrıntılı sağolsun.