Yldrmbytkn benim doktorumda çatı muayenesinden sonra kırmızı veya kahverengi leke görebilirsin dedi öylede oldu 2. Çatı muayenemden sonra olmadı o bi daha. Akıntı geliyor ara ara…. 35 haftalığız 2 cm açıklığım var bebeğim kanala inmiş. Doktorum erken Doğum olacak sanırım demişti. Nstde az biraz kasılmalarım çıkmıştı. Suyun vs kanaman olur beni ara dedi doktorum. Sizce bu ara ara gelen akıntı nişan mı oluyor???