Nagehan_7500 valla canım benim daha nisanım gelmediği için bilmiyorum nasıl bisey olduğunu. Bende sadece ilk çatı muayenemden sonra pembe kan geldi o da sıvı şekilde geldi nisan daha koyu oluyormuş sümüksü gibi öyle biliyorum sizinde buna benzerse nisandır belki