cevriye35_ Canım 38.haftamda düştü bnm ki de çatı muahanesinden sonra bugün tam bi hafta oldu şimdi geldim doktordan sancım yok diye bakmadı tekrardan açılmama gecen hafta bir psrmaklık açıklık var demişti bende bekliyorum hala bide çok kilo almış bebeğim çarşambaya kadar doğurmazsam sezeryana dönücek doktor geldiğimden beri ağlıyorum moralim çok bozuldu sezeryandan korkuyorum yanlızım kimse yok ailemden nasıl bakcam kendime bebeğime diye 😩😩