cevriye35_ Kızlar dün çatı muayenesi oldum sancim vardi nstde cikti acilma da varmış bugün de nişanım geldi siz nişan geldikten ne kadar sonra dogum yaptiniz
Darkgod cevriye35_ ah şu çatı muanesi tetiklemedi beni iki defa oldum38+3, gelen giden yok ne nişan ne su ne ssanci sadece çocuk toplanıyor
cevriye35_ Darkgod Benim nişanım çatı muayenesi yüzünden geldi galiba sadece sancim vardi simdi iyice ilerlerdi ne zaman olcak bekliyorum
Mayisannesi34 Darkgod bebek kanala inmiş mi peki doktor bir şey diyor mu onunla ilgili bende muayene oldum bende de nişan yok 🤨
Sun Darkgod bnde iki kez çatı muayenesi oldum en ufak lekelenme bile olmadı burda çatı muayenesinden sora nişanı gelenlere çok şaşırıyorum 🙉bizde mi bi sorun var acaba anlamadım 🤷♂️
Yldrmbytkn cevriye35_ merhaba benim de çatı dan sonda pembemsi kanamam oldu ama öyle koyu değil sıvı şekilde geldi doktorumda muayene den dedi sizinde öyle mi geldi yoksa sümüksü bi akintimiydi ?
Hazaaalll cevriye35_ ay her gün soluksuz bekliyordum. Gözlemliyordum,küçük bir sancı işitmeye çalışıyordum 😂
cevriye35_ Selam12 sümük kıvamında ama bende parça parça geldi bi anda değil iki gundur devam ediyor gelmeye
Mayisannesi34 Darkgod bizimki inmedi açılma da var bakalım nasıl olacak çatı muayenesi beni de tetiklemedi ondan sordum 🙂
Darkgod Mayisannesi34 vallaha kafası catidaymis ama iki haftaadir bir cm açıklıkla geziyorruz gelen giden yok 38+4