Esraabrklu lohusalık döneminizdesiniz bu durumdan sıkılmış, bunalmış olabilirsiniz bunu ilk kez anne olmayanlar anlar. Ama bu yaşananlar kolayca dile getirilemeyecek şeyler. Siz o anları yaşamak için aylarca beklediniz. Herkesin hamileliği, lohusalığı bir geçmiyor olabilir bunları da göz önünde bulundurmanız gerekirdi. Çocuk sahibi olmayı, anlattıklarınızın belki daha fazlasını yaşamayı, belki günlerce uykusuz kalmayı, bu uğurda varını yoğunu harcamayı göze almış ve bebeğinin olmasını yıllarca özlemle bekleyen insanları tanıyorum. Belli ki siz hiç çaba sarf etmeden çocuk sahibi olmuşsunuz yoksa onları yazamazdınız. Beni yanlış anlamayın sizi yermek için yazmıyorum ama yazdıklarınızı okuduğumda çok üzüldüm. Evlatlarımız bizi zorlamasa, yormasa, üzmese, canımızı acıtmasa vs. bu kadar tatlı, değerli, vazgeçilmez olurlar mıydı bilemiyorum. Size ve bebeğinize sağlıklı günler dilerim.