Okudumda başına geleni biraz abartmışlar gerçekten hangi anne çocuğunu şikayet eder ki hemde böyle bi forumda, sen samimi konuşmuşsun onlar yanlış anlamış. Takma boşver bebişine sağlıklı mutlu huzurlu yaşam dilerim. 🙏
Allahım bana da o rezillikleri nasip etsin 😬😬 daha yolun başındayım zaman inşallah çabucak geçer 🙈