Esraabrklu Ben postunuzu sırıtarak okumuştum cidden🙈Yaşayacağım şeyler gözümün önünden geçti biran, asla modum düşmedi heyecanlandım,ne güzel darısı başıma dedim.Tepki verenler ne zannediyorlar acaba,robot bebek büyüteceklerini prensesler gibi takılacaklarını falan mı? Rezillik kelimesinden yürümüş çoğu kişi,onuda mimik yapamayışımız ses tonumuzu belli edemediğimizin azizliğine bağladım ben.Yüzünü dahi görmediğiniz insanların modunuzu düşürmesine izin vermeyin hiç.Gidin bizim yerimizede koklayın mis kokulunuzu♥