zynb_ozkn canım bende tam 1 yıl oldu evleneli evlendikten 4 ay sonra çocuk olmasını çok istedik taa evlilik yıl donumumuzde öğrendik hamile olduğumu öncelikle hastaneye gittim biseyim yoktu şükür folk asit verdi kullandım hepsi bitene kadar yani 3 ay en son ovulasyon testi yaptım ve ilk defa yaptım hemn hamile kaldım çok şükür ovulasyon testi yumurtlama gününü sana haber ediyor ben yumurtlama günümü 14. Gün biliyordum ama meğersem 17.gunmüş tam 1 yıl boşa gitti o kadar çabaya rağmen ama çok şükür şimdi 8hafta 3 günlük bebeğim Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤❤❤