Anne18 kronik haşimato hastasıymışım troit hormonu yavaş çalışan.. değerim 8 di .0,25 ile başlatıp 0,75 le devam ettim değerim 2,27 ye düştü gebe kaldım bu süreç değerlerimin düşmesi 6 ay sürdü. Gebe kaldıktan sonra ilacı içmeye devam ediyorum bu arada değerim 16 ya yükselmiş ilacı 100 e yükseltip o da 1,5 ayda 2,5 altına düştü.. şu an 1,9 larda seyrediyor sabitledik gibi . Unutmadan ilacın adını da yazayım levotiron ☺️