zynb_ozkn Aynı senin durumunu yaşadım ben… Bende eşimle hiç korunmamamıza rağmen olmuyodu, 2ayda 4 kez adet gördüm doktora gittim bir şeyin yok dedi bana, hiç bir ilaç yazmadı. Ondan sonra 3 ayda adet görmeyip yine gitdim doktora yine hiç bir şeyin yok güven bana dedi, hiç ilaç yazmadı. Ve 1 ay geçdi hamile kaldığımı öğrendim. Yani 3ay adet görmedim hiç amma hamile kaldım.. Rabbimin Mucizesi🤲🏻