Benimde uygulamada tahmini doğum tarihi 20 Mart diyor bakalım artık o zamana neler olacak nasıl doğum yapcam tabiki herkes gibi bende normal istiyorum ama o zaman nasıl olacak bebek doğum pozisyonuna uygun olacak mı açılma olacak mı aklımda bir sürü soru var 😒 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi 🙏❤