ZeynepFatih prensveprensesannesi kesinlikle katılıyorum size sezeryana karşı olanlardanım normal Doğum olmasa annelerin kıymeti nasıl bilinecek ☺
ZeynepFatih Zs18 Korku var bende de ama yine de vazgeçmiyorum normal Doğumdan hepsi geçip gidecek sonunda dünyanın en özel şeyini kucağına verecekler ☺
ZeynepFatih MeryemYilmaz Bende öyle düşünüyorum Rabbim onun sabrını verecek kesinlikle normal olmalı tüm korkulara rağmen 😍
ZeynepFatih prensveprensesannesi evet içinize korkuyu daha çok salarsınız kızlar katılıyorum arkadaşımıza ☺
ZeynepFatih Sizinle konuşurken uyuyakalmışım kızlar rüyamda normal Doğum yapıyordum çok kolay hemde 2 tane doğurdum 😂😂😂😂
burcuali38 ZeynepFatih ya geçen bende aynısını gördüm kız 😁 bebeğim bi tane karnımda ama ben ikiz doğuruyordum hemde öyle kolay oldu ki bi baktım kucağımda biri kız biri erkek yemyeşil gözlü iki tane tombiş bebek çok güzel rüyaydı 😁
Ayse ZeynepFatih Haklisiniz Rabbim hayirli dogumlar nasip etsin insallah hepimizede 🙏 Bende bicak altina yatmayi istemiyorum ama cesaretimide insallah toplayacagim ☺
ozdalasli ZeynepFatih ilk gebeligim erken dogumla oldu 25 haftada o sezeryan olunca ikincinde zorunlu olarak sezeryan oluyor
Minnakanne ozdalasli 25 haftalık mı? Allah sana bagıslasın canım simdi ne kadarlık oldu? Yani yanlıs bısey soyleyıp uzmek ıstemıyorum hakkını helal et canım ama yasıyor degıl mı? 🙈🙈
Pnrms Sağlık problemi olmadıkça normal inşeallah 🙏 ama insan içindeki korkuyu durduramıyo 😖 işin garibi de hiç yaşamadığım ağrı acıya karşı ön yargı beslemem. Kafamızda büyütmesek belki daha güzel olacak 🙏 dua edelim birbirimize 😊
ZeynepFatih Pnrms bence de herşeyin başı dua hem hamilelerin duası kabul olur hepinizin kolay doğumu geçsin İnşaAllah bende dahil 😂
cevriyetoy ZeynepFatih bizim de 9 mart tarihimiz ama.bakakim . Şimdilik normal doğum istiyorum sonra ne olur bilemem😊
annelikguzel Insaallah normal dogum dusunuyorum ama cok korkuyorum 😕😯ya beceremezsem diyorum bebeyime bir sey olur dogum sirasi Allah korusun 😑
ZeynepFatih annelikguzel kötüye yorma Rabbim nasip edecekse her şekilde verir zaten eğer etmeyecekse sezaryen de de olabilir herşey kendini korkutma derim bebeğin de etkilenir senden
ozdalasli MerveTaer bende mucize olmasini bekledim ama kismetimizde onu buyutmek yoktu. Malesef 26 gun kuvozde yasadiktan sonra kaybettik.
SevilBulemAkta Bende mart annesiyim hemde ikiz kızlarımı bekliyorum bu 3.sezeryan doğumum olacak nasipse korkacak hiçbirşey yok o an geldiğinde sadece bebeğinizi düşünüyorsunuz zaten