Serife07 Bende çok korkuyorum normal doğumdan ama normalde istiyorum sadece kesiyorlarmis uyusturmadan dikiyorlarmış ne biliyim korkuttular
ZeynepFatih Serife07 ya abartıyorlar canım zaten kasılmadan uyuşmuş olacak hissetmeyeceksin bile dikişi millete kulak asma korkutmayı çok severler 😏
ZeynepFatih Serife07 rica ederim canım benim de ilk gebeliğim fakat mantıken düşününce zaten hissetmezsin ki yengem kuzenim de hissetmediğini söylemişti aynı benim dediğim gibi insanlar hamileleri korkutmaktan ne anlıyorlar hiç anlamıyorum zevk alıyorlar herhalde
Den_Den Selam mart anneleri alışverişte kadife bir şey aldınız mı hiç, Mart ayı soğuk olacaktır Nisan da ama kadife tulumlar yine de fazla mı gelir bilemedim?
ZeynepFatih Den_Den ben zıbınlarını kadife aldım birkaç tane kışa geleceği için gerekli bence fazla abartmamak şartıyla ☺