Hilalyusuf srfemnsz kızım olursa bende asel derin koymayı düşünüyorum oğlum olursada eymen ata bakalım kim önce davranacak 👼
Duygunecla srfemnsz cinsiyeti öğrenmeden önce kızım sağolsun hem erkek hem kız ismini buldu. Bizde kabul ettik. Kız olursa Turna erkek olursa Karan .. ve oğlumuz olacakmış. Bize kalsa daha çok düşünürdük ama kızımız sağolsun erkenden verdi kararı. Şimdi Karanımızı bekliyoruz. 🤲🤲💙
srfemnsz Duygunecla Iyi olmus anne babaya kalsa zor arastir bul karar ver filan :) iyi yapmis kucuk prenses aferin ona cocuklar bizden akillilar biliyorlar islerini :) karan ismide cok guzel canim
Eemmyy srfemnsz eminim zordur canım :) biZim daha cinsiyet öğrenmemize en az 4 hafta war ama kız erkek isimleri bulmaya çalışıyoruz seçenek olsun die☺️
Evrenim srfemnsz ben Luna düşünmüştüm ve yurt dışında daha çok kullanılır Türkiyede hç duymadım. Anlamı ise ay tanrıçası hikayesi bile var😊😊
Dilek2020 İpek, Peri,Vera yada Arya hoşuma giden isimlerdi oğluşum olacak ama ilerde kızım olursa bunlardan birini seçerim🌸
Dilek2020 Evrenim Dilek ve Hüseyin isimlerinin son iki harfinden Ekin olacak:) bereketiyle doğsun büyüsün🙏🏻
Mickeylover srfemnsz benim beğendiğim isimler Asya 🌸 Doğa 🌸 Maya 🌸 Deniz 🌸 doğaya yönelik genelde nedense 😊😊