AnneyimHamileyim srfemnsz Bizimde kızımız olcak ismini Yelda koyucaz diğer iki kızımın ismi de Damla ve Azelya belki fikir olur sizlere 🌸
srfemnsz Happy6555 baktim canim ben anlami cok guzelmis :) cennete acilan kapi demekmis cok guzelmis :)
aysegulbelinay srfemnsz benimde kızım olucak 35+3 teyiz bizde ismini Belinay koyucaz hem ayın göle yansımasına deniyor birde peygamber çiçeğinin ismiymiş 🙏