[bilinmeyen] merhaba canım. Evet şimdi çıktım. Muayene oldum açılmam yokmuş. Doğumhane gibi bi yerde ebe muayene ediyor. Ben kendimi kasmadım iki parmakla hafif karnıma bastırarak muayene oldum. Vazelin sürdü elinede. Parmağı içerdeyken yandaki kemikleri ittiriyo o biraz canını acıtıyo ama 30 sn lik bi işlem zaten. Hemen baktı bitti. Korkacak bişey yok bence ☺️