Sibelgokhan Ozgeeeozge ben de 37 haftada kontorle gittim ,hazırlıklı gittim belki yapar diye ama yapmadı perşembe kontrolum var yapmazsa ne zaman yapılıyor diye sorucam
Ozgeeeozge Sibelgokhan ben oldum bundan sonra her hafta olur mu bilmiyorum tabi 🤷♀️ sor bence de normal doğum istiyorsan mutlaka
Prens_annesi12 Utayturku ay hadi hayrlısı olsun cnm 😊 ben bile heyecanlandım şuan😂 kilosu ne kadar cnm
Utayturku Prens_annesi12 geçen hafta 2800 dü şuan 3300 olmuş canım. Valla bende heyecanlandım sağ salim gelsin inşallaah 🙏🏻🙏🏻
MinnakLiva Bsralemdar Cinsel ilişkiden hiçbir farkı yok acıması için kolunu falan sokması lazım belki sizin enfeksiyonunuz vardır o yüzden yanmıştır😅
Bsralemdar MinnakLiva Enfeksiyonum yok olmadı hiç Allah a şükür. Acı ile enfeksiyonun ne alakası var onu anlamadım. Hadi daraldı demeni anlicam da. Neyse sizinki öyle olmuş demekki . Benimki acılı oldu.
MinnakLiva Bsralemdar Enfeksiyon olunca vajina içi yanıyor ilişkide de acı yaşanıyor ama kemiklerinizle alakalı olabilir ağrısı zaten pelvis muayenesinin mantığıda o acı varsa kemikleriniz daha dardır
Bsralemdar MinnakLiva Ama doktor normal doğuma çok elverişli herşeyin dedi 😂 çatın kemiklerin. Bence ilişkiye girmediğim için oluyor 9 ayda bir kere oldu. Daraldı aynı ilk zamanki haline döndü.
Utayturku Prens_annesi12 şuan hastanedeyim yatış verildi gece suyum geldi. Sancıya dayanamadım epidural yaptırdım. Açılma yavaş ilerledi sabah saat 6 dan beri 4 cm oldu 😢 şimdide bekliyoruz açılmasını inşallah dua et bana 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹
Prens_annesi12 Utayturku rabbim yardım etsin cnm 🙏 inşallah en kısa zamanda paşaya kavuşursun 🙏💙🧿dualrım seninle 🙏
Utayturku Prens_annesi12 geldi bizimkide kordon dolanmasından dolayı kalp ritmi bozuldu oksijensiz kaldı. Sezaryene alındım 🙏🏻
Prens_annesi12 Utayturku AY kuzum şmdi iyimi durumu bebeğin. Gözün Aydın olsun bu arada cnm. Allah bağışlasın paşayı 🙏🧿💙
Utayturku Prens_annesi12 iyi çok şükür çok teşekkür ederiz 🙏🏻 Evimize geldik biraz gaz sorunumuz var sadece 🙄
K1996 Ozgeeeozge benim cok acımıstı ben cok kastım kendimi ondan ama acıyan olmamıs canım inşallah seninkide acımaz 2 parmak sadece 1 dk bile sürmüyor
Almra Bsralemdar neden en kötüsünü söylüyorsun anlamış değilim ne kadar olumsuz düşünen ve her an saldırmak isteyen bir bayansın yazık şuan bebeğine bu ne stres korkuyorsan canım acıdıysa doğumda ne yapıcaksın mümkünse sakin kalmaya bak
Hulya3438 Bence doktordan doktora degisir birde kesinlikle kasmamak gerek kendini sikar kasarsan aciir yoksa hic hissetmezsin bile