Mom46 benim de 39+5te yapmıştı doktor çatı muayenemi, o da hiç doğum belirtisi yoktu nst’de hiç sancı filan çıkmıyordu bi kontrol amaçlı yapıcam dedi.. eğer öyle olmasa hiç yapmıcaktı, onlar normalde zaten anlıyorlarmış çatı normal doğuma müsait mi değil mi diye..