cevriye35_ çekinerek birkaç sey sormak istiyorum, bunu cok merak ediyorum. O bölgeyi kayganlaştırıcı bir şey sürüyorlar mı giriş yapmadan? Bir de bazı arkadaşlar hemen arkasından kanama yaşadıklarını söylüyorlar, siz de oldu mu acaba? Bu kanama nişan mı yoksa çatıda tahriş olunduğu için oluşan bir kanama mı? Bilginiz var mı? Bu da son sorum🙂 şimdiden tesekkürler…