sinber özele gitmiştim en son 2li taramaya şuan için vitaminin yeterli demişti tekrar gelmene gerek yok dedi kuzum. Kendi doktorum devlette malum durumdan ona gitmedim. 20. Haftada ayrıntılıya gitcem malasef tedirginim ama tutarken zorlanmıyorum beslenmeme dikkat ediyorum inşallah bi sıkıntı olmaz