Bus_ak18 Kızlar önceden bulantı kusma harici pek sorun yaşamamıştım. Artık karnım çıkmaya baya başladı sivri sekilde. Bununla beraber 1 haftadır sanki kaburgalarım geriliyor gibi hissediyorum. Bu arada oruç tutuyorum bi sıkıntı yaşamıyorum çok şükür ama yemeği yeyince illaki göbek çıkıyor ve dahada belli ediyor kaburga batması. Genelde sol tarafıma yatıyorum en çokda o tarafm ağrıyor normal mdiir? Birde ani hareketlerde kasıkda batma karın içimde kasılma acı oluyor sizlerde de oluyormuu? Konusalım lütfen😊
Sndz95 Bus_ak18 canim ben 14+5 haftalik hamileyim, ve ani hareketler icin yorum yapicam, bende de cok oluyor ani hareket ettigimde kasikta batma, hatta hemen korkuyorum acaba bebege bisey oldumu nasildir acaba diye 🤭 Allah korusun herseyden once tabi
Tontinimontin Bus_ak18 selam canım bende de topaklaşıyor yumru gibi olıyor doktor rahminizdir dedi herhalde bebek oluyor yani, ani hareket etmemeye çalış gene de sen🥰
Bus_ak18 Sndz95 hatırladım seni kuzum 😊 vallahi allah canımı alıyor ama saniyelik hemen karnımı ovalıyorum bide hapşırınca falan heleki 🙄
Sndz95 Bus_ak18 Evet canim bende seni hatirliyoeum baslarda konusmustuk 🥰 ay eveet hapsurunca öksürünce falan, hissedene kadar bebisi boyle devam edicek sanirim ☺ sen gerçi yakinda hissedersin az kalmis canim
Firfir90 Bus_ak18 daha dün akşam hapsırdım sanki bıcak saplandı kasığıma😔 korktum ama hemen gecti oluyor diyorlar
BILGEBILGU Ben 16 +2 yim bende ağır birşey kaldırdığımda oluyor batma hissi birde sağ tarafıma yatınca karnıma kalıyorum birde bebekle konuşuyorum geçiyor kısa süreli oluyor çok şükür bebekle konuşmak hem Bana hem bebeğe iyi geliyor bence denemelisiniz😊😊
Bus_ak18 BILGEBILGU bende konuşuyorum karnımı sıvazlıyorum 😊😊 ağır kaldırmama ya dikkat ediyorum ama ev hali illaki oluyor canım. Yinede dikkatli olmalıyız
egemn_mom3 Bende 16+2 yim kasıkta batma bendede oluyor büyümeden kaynaklı dedi doktor. Dinlenince geçiyorsa sorun olmaz inşllh benimki dinlenince geçiyor
Bus_ak18 Tontinimontin vallahi değişik bişeyler oluyor ama henüz ne oldugunu idrak edemiyorum hayırlısı😊😊😊
Bus_ak18 Aysegulum27_ 12. Haftada erkek gibi dedi ama tekrar doktora gitmedim canım. Ayrıntılı ultrasonda netleşcek artık
Mathteacher Bus_ak18 slm canım ben de 16+2 yim. Benim de bazen belim ağrıyor ama uzun uzun ayakta kalmamaya çalışıyorum . Biraz iş yapıp sonra hemen dinleniyorum .
Bus_ak18 Mathteacher evet çok sırt üstü yatınca bel ağrısı oluyo canım. Seni hatırladım aynı gün sayıyoduk😊 oruç tutuyo msun?
Suzi-1992 Bus_ak18 benim de öyle kasıklarımda batma oluyor . Bu ikinci hamileliğim doktor erkeğe benziyor dedi . Galiba erkek bebeklerde öyle oluyor . İlki kızdı hiç böyle olmamıştı
Nur5495 Bus_ak18 bende 15+3 sol kasığım da batmalar benim de var ara sıra giriyor Sonra geçiyor bende büyüme kaynaklıdır diye düşünüyorum insallah
Bus_ak18 Nur5495 aynen canım onu o kadar sıkıntı yapmıyorum zaten illaki ağrılarımız olacak bebeğimiz büyüyor ama kaburga batması korkutuyor. Oruç tutuyor musun?