Trnbrna Bizde bugün 40+1 olduk dün kontrolümüz vardı hiç açılma sancı falan yok doktor pazartesi ye kadar doğmazsa salı sezeryana alıcaz dedi. Bendede aynen bir enerji bir enerji kendimi hiç doğurucakmışım gibi hissettmiyorum sanki hamileliğimin 5-6 aylarına en rahat dönemlerime döndüm gibiyim.Bu arada bendede aynı şeffaf jel gibi akıntı var son 2 hafta onun haricinde gelen giden hiçbirşey yok. Allah yardımcımız olsun inşallah en kısa zamanda kavuşuruz yavrularımıza♥️ biraz uzun oldu kusura bakmayın 😇