Wonderanne sabah randevum vardi gittim çatı muayenesi etti 1 cm aciklik var sancim falan yok catin cok dar dedi normal icin cok uygun degil dedi ne yapalim yinede bekleyelimmi yoksa sezeryan mi istersin dedi pazartesi tekrar gelirsin bakarim dedi ama sancin olmazsa suni sanci vermem dedi her turlu beni sezeryan yapacaktı bende yarını sectim birde bebek kilo almiyor aksine 100 gram vermis bende riske atmak istemedim canim