Gurbet572 belki iletişim.bilgilerin ellerinde yoktur ne bileyim anlamadim ilginç geldi bana.bizim burdaki herseyde ariyo beni soruyo gün veriyo yani .aşı kartı vermişti zaten bide hep gün veriyo en son 5haziranda gidicem mesela biticek kontrolüm. Bu arada şuan 31 haftalik hamileyim.