Gurbet572 Kızlar merhaba ben tetanoz aşısı yaptırmadım sağlık ocağı çağırmadi hiç kaydımi yaptılar ama arayıp aşı için cagirmadilar 27 haftaligim bı sorun olurmu ?
Tekinnn Gurbet572 bende yaptıramadım 22 haftalık hamileyim. Yaptıracaktım ama eşimin işi nedeniyle bi müddet sağlık kuruluşlarına gitmemiz yasak. Nasıl olacak bilmiyorum inşallah yaptırmadıgım için sorun olmaz
Yagmurkoksal_61 20 haftada arıyolar Yani yaptırmak gerekiyo diye biliuorumm sen bi sağlık ocagana git ve durumu söyle bana tek doz yaptılar belki öyle yaparlar sana da
lavienrose Ben de yaptırmadım yaptırmayı düşünmüyorum doktorum da sana kalmış bir durum dedi. Zorunlu kılmadı
Gurbet572 lavienrose virüsten dolayı bende gidemiyorum doktora.. yarın da kan uyuşmazlığı ignem var tetanoz ve kan uyuşmazlığı iğnesi bir arada olurmu bilmiyorum !
Tekinnn Gurbet572 benim de ilk gebeliğim. Doktorum yaptır dedi ama bazı doktorlar yaptırma da diyebiliyormuş. Ben yaptırmak istiyorum da virüs nedeni ile gidemiyoruz
Sermhiante Gurbet572 yaptırmak gerekiyor diye biliyorum doğum esnasında yaşanabilecek herhangi Bi tetanoz durumunda çocuğu da korumuş oluyomussunuz. Çünkü bebek sağlıklı iken bu sebeple kaptığı enfeksiyon kalıcı sorunlara neden olabiliyormuş
Sermhiante Tekinnn bende sağlık ocağına gitmekten korktum aradın oradaki eve sabah erken saatte gel dedi sabahtan dezenfekte ediyormuş. Dediği gibi gittim kimseler yoktu yaptırıp çıktım hemen
il-cn Biz de 25 haftalik olacagiz cesaret edip gidemedim ebem 19.haftamda aradi son haftalarina kadar yapariz aşıyı ortalik biraz duzelsin oyle gel dedi. Geç kalmak diye bir sey yok yani 😊
M-E-D Ilk gebelikde 2 doz oldum 20 ve 24. Haftada yaptılar. Yapilan son aşı 5 yıl korunuyordu. Daha yaptirali 3 yil olmasina rağmen ikinciye gebeyim gidip 24.haftada oldum aşımı. Bu sefer tek doz yaptılar. Bence önemli bi durum
Gurbet572 M-E-D işte sağlık ocağınin hatası kaydımi yaptılar ama arayıp aşı için cagirmadilar yengemde hamile 19 haftalık onu arayıp çağırıyorlar ama beni cagirmadilar şikayet edecem ya
M-E-D Gurbet572 en kisa zamanda gidip ol aşını. Kaç haftalıksın bilmiyorum ama normalde 20den sonra ne zaman istersen yapiyolar diye biliyorum
AlvG Gurbet572 canim bende yeni yaptirdim 30.haftaya kadar yaptirabilirsin demisti saglik ocagindaki hemşire