İlk dozu 19.haftada oldum ikinci dozu 1 ay sonra oldum. Sağlık ocağı gebelik takibide yapması lazım . Her aşı önemli . Hatta bununla ilgili Hekimoğlu dizisinde bir bölüm var annenin hamileyken yaptırmadığı aşı yüzünden .. virüste olsa eşlerinizin işide olsa ertelemeyin böle şeyleri …