Zuhal1 Eee artık söylesin 20. haftaya gircen İnşallah bu konuda şansın yolunda gider ben karnımı hep kızım diye seviyordum çünki öyle hissediyordum bir de herkes kalçan büyümüş çok mide bulantın var falan diyince iyice dedim tamam hem ben hissediyorum hem elalem kız diyo dedim dedim ve erkek çıktı eşimde hiç baştan beri şaşmadı erkek dedi onun cinsiyeti öğrendiğimizdeki yüz ifadesini unutamıyorum oğluma kızım diyip diyip durdun duyguları incilmiştir çocuğumun doğunca bunların hepsini anlatıcam en çok beni sevicek diyor🤪😂😂😂(o çok bekler anacı olacak benim oğlum yani İnşallah )😂😂😂😂