Bende Almanyada yaşıyorum burda gerçekten çok farklı herşey cinsiyetini bende 19+ larda öğrenmiştim saçma sapan kuralları var yada bize tuhaf geliyor burda yetişmediğimiz için kullandıkları makinalar desen öyle. Türkiyenin gözünü seveyim sağlık konusunda 😏