Zuhal1 alman kanunlarina göre, anne karnindaki bir bebegin cinsiyetini doktor 12. haftadan sonra emin olursa aciklaya bilir. Bundan önce aciklamasi kesinlikle mümkün degil. Bazen bazi doktorlar emin olmadan söylemek istemezler. Ogluma hamile iken 16. haftada ögrenmisti esim. Simdiki gebeligimde hem 16. haftada hemde 20. haftada malesef göremedi doktor ters durdugunu banada gösterdi. Sirti dönük iken görmesi zaten mümkün olamazdi! israfli millet degiller orasi dogru, azla yetinmeyi bilen bir milletir almanlar. Bu huylarini aslinda ben gayet begenirim. Almanlar kafalarini daha cok icadlara ve gelisime yorarlar, gösterise pek önem vermezler..