suzan_26 zaten gebelik telaşlı bir süreç aman bebeğim iyi mi yaşıyor mu bi sorun var mı? Hep bunlarla dolu kafamız bir de üstüne bunları yaşatıyorlar Tamam Bilgi konusunda Almanya’daki doktorlar iyi olabilir ama ruh yok 😡 Bayramda terminin var o zaman 14. Haftalık olacak inşallah bu defa dinletir ama yine sanmıyorum Çünkü burada 20. Haftaya kadar afedersiniz alttan bakıyorlar bebeğe ve yine duyamayacağım 😔 Sen kaç haftalıksın sanırım son zamanların ya da Beril’in doğdu mu?