[bilinmeyen] doktora 3D ya da 4D ultrason var mı diye soruyorum o ne diyor 😂😂😂 dedim Türkiye de renkli ultrasona sokuyorlar o dedim 😂 geçenlerde organ tarama testim vardı o doktorun cihazları baya iyiydi bu arada 23 haftalığım. Doktora sordum 3D var mı diye adam var dedi şok oldum anca bu zamanda alabildim renkli görüntüsünü 😂😂