Zuhal1 bence kuzey daha kalabalık veya hastane kapasiteleri daha yetersiz, sizin taraflardan böyle şeyler duyuyorum. Ben münihteyim. Tanıdıklar Bayern civarı hep güneyde, hiç böyle şeyler duymuyorum. Eyaletin yoğunluğu ile ilgili heralde. Üzüldüm adınıza :(