Zuhal1 Almanya’da Türkiye’de olduğu gibi kimi Doktor söylüyor kimisi söylemiyor emin olmak için. Ki haklı olduklarını da düşünüyorum canım, yanlış görürse o cinsiyeti benimseyip alışveriş yapıyoruz, ileriki haftalarda farklı çıkarsa cinsiyeti hem doktoru suçluyoruz hemde yeni cinsiyete adaptasyon süreci başlıyor. Her doktorun tecrübesi aynı olmuyor maalesef.🤷🏻♀️