34+2 yim ben de henüz nst çekilmedim, 36 veya 37 gibi gidicem kontrole belki o zaman çekilir. Annem ebe merak edip ona sordum virüsten dolayı çok cagirmiyorlar dedi, kendisi de gitmem taraftari değil pek zaten 😂. Arada bebek hareketsiz kalırsa el dopplerim var orda Bi 10 dk kalp atışını dinliyorum şimdilik