Mececinar Arkadaslar merhaba 34. Haftama girdim fakat doktorum nst hakkında birşey söylemedi. Aranızda aynı haftada olan ve giren var mı yada ne zaman girilir bilgi verebilcek olan 🐛
Merve_kucuk Mececinar 35 haftalıkken gittigimde bağlanmadı. 38 haftalikken gittiğimde nstye bağlanmıştım 🙂
Kdzeregli Mececinar canım ben ilk nstye 31+3te girdim enfeksiyonum olduğum için ağrım vardı o yüzden yapıldı. 2. Nst ise dün çekildi 34 haftalığım
Greyy90 Mececinar 33. Haftada girmeye başladım bende şu an 35. Haftam bundan sobrada haftada bir çağırdı her gidişimde nstye bağlayacak
Aylinnaa Ben 32 de girdim ilk defa. Ama bi yerde okuduğumda 32 34 haftalarda başlanabilir yazıyordu. Bi sakınca görmemiştir belki o yüzden bağlamamıştır bi sor yine de sen gittiğinde
Sedatrk Tugce86 ntsye ne kadar ücret ödediniz acaba benim 55 lira istedi biraz fazla geldi ama normalmi bilmiyorum 20 25 diye duymuştum önceden
Tugce86 Sedatrk özel hastaneye gidiyorum, muayene ücreti haricinde idrar ve kan tahlili olmadıkça herhangi bir başka ücret istemiyorlar nst, detaylı vs. için.
Ummeer Mececinar ben 33. Haftada girmiştim canım göbeğine 2 tane cihaz bağlıyorlar 20 dk falan sürüyor
morsunbul95 Mececinar 30+4 de girdim nst ye ama bende karnım sert ve hareketlerinde azalma hissettiğimi söyledim Dr oda soktu nst ye sancı yada bebeğin hareketlerinde birşey yok gayet normal dedi eve geldikten sonra bebeğim kıpır kıpır bı uslu durduğunu görmedim