Arzu_54 yok ben şimdiye kadar sadece 4 kilo aldım o yüzden bana çok iyisin diyor ama hamile kalmadan önce kilo ver diyordu adet düzensizliğim içinde ona gidiyordum ben kilo konusuna biraz hassas bı doktor sanırım 😊 valla 37. Haftada gidicem tekrar o zaman isterim nosunu son haftalar bişey sormam gerekirse falan diye inşallah verir normalde vermesi gerekiyor aslında