Mom9272 Smskr0000 ah bacım banada son iki kutu lazım birtane bulabilmiş ancak o son kutuyu nasl bulucam ağlıcam
Mom9272 Hayalanne yurt dışımdan geldiği için bence canım zararlı olsaydı şimdiye kadar çoktan kalkardı ki
Ygmrcfr Kubraarsss bende 13 +4 haftalığım azalacağına daha da arttı kilo alcagım yerde veriyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun bu mide bulantısından canım
Ygmrcfr Kubraarsss 70 TL gene iyimiş canım ben bugün eşime aldırdım 120 TL vermiş 2 aydır kullanıyorum aynı fiyat
Kubraarsss Ygmrcfr bazı eczacılar fazla para söyleyip kalanını ceplerine atıyolar heryerde 70 tl diyolar eğer öyle bi durum varsa hakkımız haram olsun ne diyim tespit edemiyoruz herkesin ne olduğunu
SnFk Mom9272 ay hiç bilmiyorum. İnşallah yoktur bi zararı. Ama zararı olsa neden versin doktorlar. Uzman doktora gidiyorum. Yani diyebilirdi bu ilaç zararlı kullanma diye.
gebe7777 34.haftaya hala bulantım var ve her sabah kusuyorum.herkesin kusmaları değişir annemde böyleymiş ondan kaynaklı diyorlar ama genetiklede alakası yok ananem hiç bilmezmiş gebeliğini yani herkesin gebeliği farkl ne zaman geçeceği hiç belli olmaz 🙅♀️
Eemmyy Mom9272 canım firma ilacın fiyatını artırmak istiyor, eczacılarda fiyat yüksek die almıyorlar. Kimse almayınca da üretimi durduruyorlar, Ben ecz.teknisyeniyim şu an çalışmıyorum ama, öyle oluyordu