Ben 18.haftada gittim, öyle sanıldığı gibi ateş falan olmadı bende. Ertesi gün kolun ağırlaşıyor ve ağrıyor sadece, onda da soğuk kolonya iyi gelir dedi ebe ben de öyle yaptım 3 günde geçti. 1 Ay sonra tekrar geleceksin dedi, mayısın 22 sinden sonra tekrar 2.doz için gidicem. Siz 20.haftada giderseniz 2.doz ne zaman olacak o halde? 😐