Yasemin00 Yasmnguull Aşıda farketmiyo canım açlık tokluk sadece kan verirken aç gidiceksin oda kansekerine bakması için bu sabah gittim bende kan verdim 20.haftalıkta vurukdum bende tetanozu 1 yıl sonra bitane daha olucan dedi bana bu sabah
Yasmnguull Greyy90 doktoruma sordum ebe aradı cagırdı erken mi dedim sorun olmaz merak etme Sağlık bakanlığı uygun dönemlerde yaptırır aşıyı dedi
Fatmayrc Yasemin00 yarın bende olucam korkuttular biraz beni ateş olabilir kolun şişenilir diye sizde de böyle şeyler yaşadınız mı
Yasmnguull Minikmucizem3 bende çok tereddüt ettim ama doktorum sorun olmaz merak etme Sağlık bakanlığı uygun dönemlerde yaptırır aşıyı dedi
Pelin5544 Yasmnguull tok gittim de normalde 20. Haftada yapılıyor tetakoz asisi sizin ki erken degil mi
Yasmnguull Pelin5544 bende çok tereddüt ettim ama doktorum sorun olmaz merak etme Sağlık bakanlığı uygun dönemlerde yaptırır aşıyı dedi
Sweetmerve Aç gitmiştim ilk tetanozumda cuma bi daha gidicem ikinciye yine aç gitmeyi düşünüyorum belki kan tahlilide yaparsa diye 😊
Yasmnguull Elmaveannesi gitmesem mi acaba zaten kafam karışıktı daha çok karıştı arkadasım 19. Haftasında mayısın sonunda cagırmıslar onu beni ise 17 de
Yasmnguull Ay vazgeçtim gitmeyeceğim yarın 😕 herkesin 20. Haftasında yapılmış zaten tereddüt ediyordum iyice gözüm korktu
Yasemin00 Yasmnguull Sana eben su gün gel demedimi canım beni ebem aradı ben öle gittim genelde öle yapılıyor diye biliyorum ben dünde aradı bu gun öle gittim ben
Minikbirkalp Haftada oldum ilk aşımı erken degilmi ya 17. Hafta ben ac gitmiştim hemşire kan tahlili yapacağını söylemişti çünkü
Yasmnguull Minikbirkalp vazgectim zaten gitmicem 20. Haftayı beklicem riske atamam kendimi doktorum onay verdi diye bi rahatladım ama suan yapamayacagımı anladım