Bsr_34 Yasmnguull bence de bekle ya daha iyi olur hem için rahat eder interneten de baktım da yukarısını söyleyen var aşağısını yok 😋
Pankek Yasmnguull En mantıklısı. Hatta ben 19+4 deydim. O tarafa gelicem geliym dedim yok haftaya gel 20 dolsun dedi hemşire.
Annisko Yasmnguull canım aç gitmiştim ben bir de tahlil de yapmışlardı aile hekimi kan ve idrar bilgin olsun
Serife00 Ben 16. Haftadayım diğer ay benim de var ama olmuycam aşı çünkü hakkında hiç iyi şeyler duymadım
Annisko Serife00 yanlış düşünüyosun tetanozun vurulma amacı doğum anında bebek ve anne enfeksiyon riskine maruz kalmamasi.bence yap sonrasında pişmanlık ya da keşkelere kalmayın.2 dozu yaptırdım.