mervekhrgny canım sakin ol iki sebebi olabilir ama muayene oldun onun içiN desek şimdiye kadar sancını geçmesi veya azalmasın lazımdı sanki doğumun başlamış gibi çünkü benimde sancılarım sizin gibi tuvalete çıkma istediğimde aynıydı ,suyunuz gelene kadar korkmayın nefes kontrolünü iyi yaparsanız sancıyı daha az hissedersiniz ama en kısa sürede mutlaka doktora gidin