Babybel Ceylizm aslında güzel şeyler ya panik yapmasak o sancının bile tadını çıkarsak dünyanın en güzel şeyi anne olmak o yüzden yeterki doğuralım 9 ay sancı çekmeye razıyım vallahi 😇
Babybel mervekhrgny aaaaaa hadi Allah kurtarsın sağlıcakla al kucağına dua edelim çabucak atlat canım 🥰🥰🥰🥰
Glstan27 Kizlar benimde bi sorum var 39+4 gunluk hamileyim ve uyandigimdan beri ishalim hafifte sancilarim var dogum belirtisimi acaba