Kızlar banada bi yardımcı olur musunuz benim ikinci gebeliğim ama bir öncekiyle alakası yok oğlumu 38 de 7 cm açılmayla haberim yok bir gram ağrısız normal doğumla dünyaya gelmişti şu an 34+4 haftalık hamileyim 33+6 da bebek topladın 2 gün sürekli doktorumla görüştüm nstye girdim kendisi o gün yoktu ebe hanımı yönlendirmiş
neyse nstde de ağrı fln yoktu ama silme yada açılma varmı diye muayene etti 2 gün hafif lekenme şeklinde sürdü o günden beri çok aşırı derecede bel ve kasıkta ağrılarım girince duramıyorum ağlıyorum hatta o derece baya şiddetli oluyo hafifliyo acaba muayeneden sonra uyardımı açılma vs mi oldu ki çok tedirginim bu kadar normal mi ağrıması lütfen bilgisi olanlar cevaplayabilir mi şimdiden teşekkürler hayırlı doğumlar herkese 🌸🤲🏻