Hh1 Okangokce ilaç kullandığım.halde benimki de 9/a çıkmıstı dozajı yetersizmiş ve hamileliktekullanılan diger ilaçlarla.birlikte özellikle demir ilacıyla.kullanmamak.lazım mış troid hapını sabah aç karnına tek basına kullanmak gerekiyormuş
Okangokce BusraDevlet83 takipliyim gebeliğimin ilk başından beri kontrolleri kaçırmadım korana çıkınca gittiğim hastane pandemi olunca aksama oldu başka doktora gittim yükseltti ilacı demekki oda yeterli değil diye düşünüyorum
BusraDevlet83 Okangokce Eğer yükselttiyse sizden şu gün gelir demistir ki son durumu görmek için. Mesela beni ayda bir, bazen 4 haftada bir çağırıyordu ve kan testi oluyordum.
Babyy1S Belislina bende de ciktı troid 25mg verdi 5.06 en son 1 ay snra tekrar gidicem canını sıkmak istemem ama doktoruma ilac kullanmadigimda zarari ne olur diye sordum bebekte zeka geriligi ve düsük yapabilir demisti o yuzden dikkatli aksatmadan kullaniyorum bence devam edin her ihtimale karşı saglık bu
Okangokce BusraDevlet83 gidemedim pandemin olunca telefonda görüntülü başka doktorla görüştüm o 75 yükseltti kanı sağlık ocağında veriyorum şimdi bormal bir doktora gidicem bakalım o ne dicek
Merlin00 Bn hsimato hastasiyim. Gebelikten once 17 lerdeydi. Pek icemezdim duzenli. Gebeligi planladiktan sonra icmeye basladim. 5 haftalik hamileyim. 20 cikti tsh🙄 ilacimin dozu 75 mg olarak artirildi. Napicam bilmiyorum bnm asiri yuksek ya
Busraer Merlin00 20 ye az degilmidir canim 75 mg benimde 11 di 50 mg verdi tedirginim cünku arkadasmin 6 iken 50 mg kullanyordu
Masaltugba Okangokce ben her 3 hafta da bir kan veriyorum. Değerim 1 şuan. 4 gün 150 diğer günler 100 içiyorum. İkinci gebeliğim. İlkinde de bu şekilde dikkat ettim. Sakın hafife almayın
SnFk Okangokce ben 5 haftalıkken ölçtürmüştüm 3.01 çıktı. Doğuma kadar ilaç kullanacaksın sakın aksatma dedi. Şuan 10+4 olduk.
Urul_yildiz Okangokce canım benim ki kadar yuksek olamaz herhalde 14 suan 32 haftalıgım dusurmeye calısıyoruz inş düşer
Urul_yildiz Merlin00 canım 1 haftadırki 175 kullanıyorum bir de dereotu iyi geliyomus onu yiyorum bakalm cok ates ve carpıntı yapıyo sende bu yüksekliğe yapmıyormu
Urul_yildiz Okangokce guatırın degeri 14 cıkıyo canım cok yüksek demek miş normalde 2 bucuk olması gerekiyomus tah degerinin
Glsm253 Arkadaşlar benim değerim de 4,41 çıktı endişeniyorum pazartesi kontrolüm var sonuçları göstereceğim geçen sefer ilaç a gerek duymamıştı umarım bir sorun olmaz 😔
Merlin00 Glsm253 yok senin ki cok yuksek degil. Ilac kullaninca hemen kontrol altina alinir. Bnm ki 20. Ilac kullandigin surece uzulup kaygilanma. Cok yukssk degil senin gercekten. Glutenli gidalardan uzak durmak lazm tsh yuksekken. O konuyu bi arastririrsin istersen