Busraer bana da az geldi. Dahiliyeci yazdi. Sonra baska bi hastanenin endokrinoloji uzmanina sordum. Normal dedi. Ben 25 mg kullaniyodum ya belki o yuzden birden artirmadi. 3 gun 50 mg kullan, 1 hafta 75 mg kullan kontrole gel dedi. Sanirim yavas yavas artircak. Cuma kontrole gidicem bakalim ne olcak🙄