Aydanaydn Muhammed44 maşallaah yaa banada kalabilrsin başka sorun ypk dediler ama bi türlü kalamadım sonunda tüp bebekle oldu çok şükür . İnşallah rahat geçer hamileliğin 🤲
Sirkencubin Ben de Yarim rahimliyim. Talihsiz bir sekilde ogrendik pandemi sureci gecsin tekrar tedaviye baslayacam.
Muhammed44 Sirkencubin bak canım hiç kötü düşünme hiç beklemediğin bir zmanda olacaktır krndiliğinden hamile kalma şansında var
Sirkencubin Muhammed44 oyle De Benim Artik pek oyalanacak vaktim Yok hem yas hem de rezerv sorunum var
Sirkencubin Muhammed44 ben o yaslarda Kendim cocuktum okul kariyer planlamasi dusunuyordum 🙃ben 36yim.
Rukiyetokel Aydanaydn İnşallah 🙏 kimseye gerek duyulmaz sağ salim alırız bebişleri kucağımıza hepimiz
Rukiyetokel Sirkencubin 13 haftada yaptı doktorum Prof. Dr Faruk buyru Şişli de osmanoğlu hastanesinde yaptı.
Aydanaydn Tugcesaglam Rukiyetokel Muhammed44 Muhammed44 Sirkencubin Rukiyetokel kızlar çok şükür 38+1 de doğum yaptım sezeryanla halada rahim ağzım kapalı ve 3 cm di hiç korkmayın serklaja falan gerek kalmadı gayet ayakta çok aktif bir hamilelik geçirdim çok şükür 🤲
[silindi] Rukiyetokel merhaba doktorunuz hala Faruk Hoca mi? Nasilsiniz? Memnun musunuz? Surecte tahliller vs icin nasil bir yol izliyor ve dogum icin hastane, fiyat vs konustunuz mu?
Sirkencubin Muhammed44 Evet gec bir yas degil. Ancak hem rezerv sorunu hem Rahim anomalisi hem Pihtilasma sorunu hem kotu gebelik oykusu olunca kombo yapiyor🙃 Bebegini Insallah kucagina alirsin🤗